Translate

BONGKAR RAHSIA DARI YANG PAKAR!

BONGKAR RAHSIA DARI YANG PAKAR!

Monday, February 17, 2014

RAHSIA HUBUNGAN SEKS TAHAN LEBIH LAMA



Seringkali menjadi perbualan dan persoalan serta kebimbangan bagi kaum lelaki sejak akhir-akhir ini. 



Bagaimana cara menambah ukuran,kekuatan dan stamina untuk ereksi? Mampukah bertahan lebih lama? 

Adalah beberapa perkara yang sering kali menjadi persoalan dan kebimbangan bagi kaum lelaki dalam melakukan hubungan seks. Hubungan seks bermaksud hubungan kelamin antara dua individu berlainan jantina. Orgasma pula bermaksud mencapai kemuncak kepuasan syahwat ketika melakukan hubungan seks atau lebih mudah disebut klimaks.

Tetapi mampukah anda memberikan kepuasan kepada pasangan anda?

…disini kami kongsikan supplemen yang memberi tenaga bagi kedua2 pasangan untuk penyelesaian masalah di atas.



Terdapat bermacam-macam vitamin dan supplemen yang kita boleh perhatikan dijual di farmasi-farmasi dan online masing-masing memberi jaminan yang baik dan sudah tentu sebagai pengguna, kita agak keliru untuk memilih. 



Kelebihan Produk Kami

100% semulajadi ,organik,dan tulen dan memenuhi standard kualiti kami yang ketat. 

Peneraju No 1 global supplemen kesihatan berjenama selama lebih 75 tahun dipasaran

Syarikat pertama untuk menjelaskan dan melaksanakan fitonutrien sebagai sebahagian penting daripada penambahan lebih 75 tahun yang lalu. Fitonutrien (nutrien berasaskan tumbuhan) merupakan asas produk


Produk berkualiti melalui penyelidikan teliti serta ujian yang tiada tandingan,Oleh itu, TIDAK ADA perisa tambahan/ artificial falvor atau additives/ pengawet di dalam produk supplemen kami



Kaedah perladangan yang mampan dan bebas bahan kimia di ladang organik sendiri seluar 6311 ekar


Mempunyai lebih daripada 100 ahli-ahli sains dalam bidang penyelidikan klinikal, pendidikan jenama, dan pembangunan produk.


Bekerjasama dengan NSF (National Science Foundation ) International, agensi NGO yang membantu melindungi pengguna dengan produk yang tepat dan mengikuti standard bertulis untuk supplemen.

Mempunyai Jaminan 100% money back guarantee.

Sebiji kapsul serendah RM1.50 sahaja!

JANGAN LEPASKAN PELUANG YANG BAIK INI




Daun Gingko Biloba
  • Ekstrak Gingko Biloba yang distandardkan, dikenali kerana memberi ketahanan dan memperbaiki peredaran darah.
  • Ekstrak Ginkgo biloba diambil daripada daun pokok Ginkgo.
  • Ekstrak Ginkgo biloba yang diguna dalam produk adalah distandardkan untuk mengandungi paras konsisten flavon glikosid.
  • Ginkgo biloba memberi sokongan peredaran dengan meningkatkan aliran darah ke otak, mata, telinga dan kaki dan tangan serta organ2 sex yang boleh memperbaiki rasa yang bertenaga.
  • Ia mempunyai ciri-ciri antioksidan - bertindak sebagai pemusnah radikal bebas dengan menyerap kimia perosak sel yang menyebabkan penuaan sebelum masanya iaitu membantu melindungi sel otak dan saraf, membantu menyokong memori, kepekaan, meningkatkan ghairah seksual dan fungsi keseluruhan otak.


  • Ekstrak Ginseng Siberia diambil daripada akar dan akar tunjang yang kering.
  • Ekstrak distandardkan untuk memberi konsistensi dan kualiti sebatian yang aktif.
  • Ginseng Siberia dikenali dapat memperbaiki prestasi fizikal dan mental di samping meningkatkan tentangan tidak spesifik tubuh terhadap suasana yang tertekan, pemulihan segera daripada keletihan, meningkatkan stamina, merangsang respons imun tubuh dan memperbetulkan metabolisme tenaga.



yang di iktiraf oleh JAKIM



Produk kami adalah terlalu istimewa dan hanya boleh dibeli dari pengedar yang sah sahaja. Ia tidak di jual di kaunter farmasi atau di mana-mana shopping kompleks secara bebas.
  
Sila hubungi saya untuk keterangan lanjut mengenai produk. 



No comments:

Post a Comment